otrdiena, 2014. gada 18. marts

Atsauksmes – SMS kredīts

Līdz šim SMS kredītu nebiju izmantojis. Parasti, kad bija nepieciešami papildus līdzekļi un pašam naudas nebija, tad aizņēmos no draugiem, radiniekiem vai no tuviem cilvēkiem. Tad kādu dienu bija nepieciešami papildus līdzekļi, jo bija pienācis rēķins par internetu. Protams, līdz algai bija jāgaida vairākas dienas, bet par pakalpojumu bija jānorēķinās daudz ātrāk. Pirmais pie kā vērsos bija man tuvs draugs, kas man daudz ir palīdzējis un palīdzētu arī šoreiz, ja arī viņam nebūtu beigušies iekrājumi.
Piesaki ātro kredītu pie SMScredit jau tagad:
Sarakstoties ar saviem draugiem caur e-pastu, kāds man atsūtīja smscredit adresi, lai apskatot šī brīža piedāvājumus. Biju pārliecināts, ka nāksies divreiz pārmaksāt, sūtīt dažādus dokumentus un domāju vai vispār man tiks izsniegts ātrais kredīts. Neko darīt, nauda bija nepieciešama, jo nevēlējos palikt bez interneta pieslēguma.
Ieejot mājas lapā, kuru man atsūtīja uz e-pasta adresi biju pārsteigts, ka man tiek piedāvāts kredīts bez procentiem. Sākumā domāju, ka tur ir kāds knifs un protams, tas nav iespējams, jo kuram varētu būt izdevīgi aizdot man nepazīstamam cilvēkam ātro kredītu, bet neprasīt par to atdot papildus procentus, lai varētu nopelnīt.
Sākumā nevarēju noticēt, ka tā vispār var būt. Pārskatot visu mājas lapu neko par papildus procentiem, komisijām neatradu. Bija skaidri un gaiši uzrakstīts, ja esi jauns lietotājs, kāds arī es biju, jo nekad nebiju aizņēmies ātro kredītu no tās mājas lapas, kā arī vispār nebiju izmantojis tādus pakalpojumus, tad pirmais kredīts ir bez procentiem un papildus komisijas. Aizņēmos un pēc aptuveni 15-20 minūtēm šis ātrais kredīts bija manā kontā. Kredītu izmantoju, lai varētu segt ikmēneša maksājumus un kad saņēmu algu godīgi visu atmaksāju. Un protams, nekas nebija jāpārmaksā – cik naudu paņēmu, tik atdevu.
Šis variants, ko piedāvā smscredit tiešām ir lielisks risinājums visiem tiem, kam nepieciešami naudas līdzekļi, bet citu variantu nav. Par citām kredītu iestādēm grūti spriest, jo kā jau minēju ko tādu nekad neizmantoju un tādēļ nezinu vai arī citi piedāvā pirmo ātro kredītu bez maksas. Ļoti ērti ir arī tas, ka nav nepieciešami papildus dokumenti un viss pārējais, lai parasts strādājošs cilvēks varētu tik pie aizdevuma.
Ātrais kredīts no smscredit ļoti man palīdzēja un tādēļ vēlējos uzrakstīt atsauksmes par šo lielisko kredīta iestādi. Rekomendēju smscredit, ja nepieciešami papildus naudas līdzekļi. Ātrais kredīts no smscredit ir labs risinājums bezizejas situācijās.

 

  © 2009 Kredīts - SMS kredīts bez ķīlas un galvojuma.